Smash the cake sörbyängen

Låt bilderna tala er kärlek!

Stöd med Smash the cake i sörbyängen

Min passion är att skapa bilder som gör människor glada! Boka ett samtal om du är i sörbyängen så går vi igenom allt!

Jag försöker återkomma inom 24h!

Kärleken som huvudperson

Mitt namn är Emma Eriksson och jag har startat Growing Love. Mitt fokus ligger på gravidfoto, nyfödda, familjer och bröllop. Jag formar personliga bilder med kreativ blick och värme som blir minnen att spara. Ni kan välja studion i Lindesberg eller en plats som betyder något för er. Studion öppnade 2024, men passionen växte när jag blev mamma 2023. Sedan dess skildrar jag kärlek, glädje och unika familjehistorier. Jag började med att fotografera mina vänner och deras familjer, och nu kan du till exempel boka Smash the cake.

Growing Love

Så kan vi hjälpa dig

Fotografering utanför Lindesberg går att ordna. Reseersättning 60 kr per mil tur och retur, exempelvis till Stockholm.

Är det dags för bröllop?

Dags att planera bröllop och hitta rätt bröllopsfotograf? Jag dokumenterar er berättelse med varm och naturlig ton. Från detaljerna innan vigseln till porträtt och festligheter efteråt. Diskret, trygg och närvarande dokumenterar jag stunderna som betyder mest. Ni får en tidlös bildstil som håller genom åren. Inför dagen får ni tydlig planering, trygg kontakt och ett noga utvalt bildurval. Välkomna att boka, jag fotograferar gärna er dag i sörbyängen.

 

Ring direkt så hjälper jag dig med Smash the cake i sörbyängen redan idag!
Praktiskt och anpassat efter era önskemål!
Tiden går fort, barnen blir inte yngre och många ögonblick kommer inte tillbaka. Men vi kan fånga dem i bilder som ni med glädje kan återvända till.Efter nio månader utanför magen speglar tiden graviditetens längd. Då kan många sitta själv men går ännu inte, en perfekt tid för månadsfotografering.Tillsammans skapar vi naturliga porträtt med lekfull känsla i studio eller i en miljö där ni trivs.Låt mig dokumentera er bebis personlighet, de små detaljerna och den stora kärleken i familjen idag om ni bor i sörbyängen.
Jag försöker återkomma inom 24h!