Smash the cake fjugesta

Era känslor fångade i ögonblick!

För dig i fjugesta som söker Smash the cake

Jag älskar att fånga vackra ögonblick som gör människor glada! Bor du i fjugesta? Hör av dig så berättar jag mer!

Jag försöker återkomma inom 24h!

Kärlek i fokus

Jag är Emma Eriksson, grundare av Growing Love. Mitt fokus ligger på gravidfotografering, nyfödda, familjer och bröllopsfoto. Jag formar varma bilder med kreativ blick och närvaro som blir minnen för er. Jag fotograferar i min studio i Lindesberg eller på platser som känns magiska för er. Studion öppnade 2024, men passionen växte när jag blev mamma 2023. Sedan dess skildrar jag kärlek, glädje och unika familjehistorier. Det började med vänner och deras familjer, numera kan du boka Smash the cake.

Growing Love

Tjänster formade efter dig

Fotografering på annan ort än Lindesberg går bra. Reseersättning 60 kr per mil tur och retur, exempelvis Stockholm.

Är bröllop med i planerna?

Går ni i bröllopstankar och behöver en erfaren bröllopsfotograf? Jag dokumenterar er berättelse med varm och naturlig ton. Från smink och påklädning till ringbyte, porträtt och firande. Jag håller en lugn närvaro som låter er vara er själva medan jag fångar allt det äkta. Bilderna levereras i en tidlös stil som låter er återuppleva stunden om och om igen. Ni kan räkna med rak kommunikation, bra förberedelser och ett omsorgsfullt urval. Hör av er så planerar vi ert bröllopspaket i fjugesta.

 

Ring idag när det passar dig om Smash the cake i fjugesta!
Alltid efter era önskemål!
Tiden rusar, barnen blir större och vissa ögonblick återvänder inte. Men vi kan fånga dem på bild och bevara minnen att återvända till med glädje.När bebisen är omkring nio månader har den varit utanför magen lika länge som en graviditet. Då sitter många stadigt men har inte börjat gå, ett fint tillfälle för månadsfotografering.Vi skapar naturliga porträtt med lekfull känsla antingen i studio eller på en plats som betyder något för er.Hör av er så dokumenterar jag er bebis personlighet och er kärlek i dag i fjugesta!
Jag försöker återkomma inom 24h!